Saturday 20 April 2013

Hari ini dalam KENANGAN


Assalamualaikum~~

Alhamdulillah, arini tertunai jugak hajat yang sekian lama terpendam. Ececeh..macam ape je kan. Hmm, memang hari ni confirm merupakan Hari Ini Dalam Kenangan atau ayat standard yang orang selalu guna pakai.." Hari Ini Dalam Sejarah "..hahaa..mana idok nya, buat pertama kali aku berblog sepanjang umur yang dah berpuluh tahun ni ( macam la tua sangat kan..hehe ). Tapi kalo dibandingkan dengan umat yang sebaya dengan aku, memang aku ni kira purba la kot..purba dengan IT..hohoo..sadis T-T

Tapi ok la kan..at least ada la jugak bak kata orang dulu-dulu, it's better late than never..kelasss gitu orang dulu-dulu kan ?? haha..Ni pun dalam kegigihan aku belajar nak buat blog ni setelah diberi sokongan padu oleh peminat-peminat. ahaks..muntah darah dengar.. Member aku pun de gak tanya, kenapa aku tetiba tergerak nak buat blog ?
aku bagi reason kat bawah ni ye :

1) Terpengaruh - sebab aku dah terpengaruh dengan blog-blog yang aku dah pernah baca sebelum ni. Walaupun masa zaman muda dulu, aku macam berfikiran konservatif sikit dengan teknologi ni..hahaa.. ( kuno gile pemikiran aku ).

2) Saranan - ha, yang ni sejak zaman aku study dulu. De sorang lecturer ni selalu je bagi saranan untuk student dia buat portfolio diri. Dia kata, portfolio ni bagus. Boleh jadi sumber rujukan diri untuk memperbaiki diri dan semestinya untuk simpan semua kenangan hidup kita.." Kenangan Mengusik Jiwa " la kata kan.. ^-^

Aku rasa cukup la sekadar ni saje untuk post pertama aku a.k.a post percubaan kot. Next entry baru boleh karang panjang-panjang..

Selamat Berblog Buat Aku.. =^^=

No comments:

Post a Comment